Coaching Perspectives

Mihai Stanescu

cel mai bun site pentru emisfera dreapta a creierului

with 4 comments

ma grabesc sa va impartasesc un eveniment din viata mea de internaut: am gasit CEL MAI FRUMOS SITE DE PE WEB! Il aveti aici:

www.ashesandsnow.org

intrati in „explore” si dati sonorul tare. apoi lasati-va…

Written by mihaistanescu

15 Octombrie 2008 la 10:56 am

4 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Intr-adevar este foarte frumos. As zice insa, ca este mai mult pentru suflet-inima, decat pentru vreo emisfera a creierului.

    magda

    17 Octombrie 2008 at 10:41 am

  2. pai la suflet inima, ajungi mai usor pe partea dreapta a creierului… 🙂
    Frumos site intr-adevar, mie mi-au placut oamenii impreuna cu gorilele si elefantii.

    Ioan Nicut

    25 Octombrie 2008 at 1:45 pm

  3. Ca si business coach parere ai de Zeitgeist addendum? http://video.google.com/videosearch?q=zeitgeist+addendum&emb=0&aq=2&oq=zeigeist#q=zeitgeist%20addendum%20romana&emb=0
    Cu ce emisfera crezi ca ar trebui sa interactionam cu acest film? 🙂

    Lumy

    24 Noiembrie 2008 at 12:22 am

  4. Mihai 🙂 un premiu pentru tine: Premio Dardos.

    Daniel

    26 Februarie 2009 at 4:29 pm


Lasă un răspuns

