Coaching Perspectives

Mihai Stanescu

poem

with 2 comments

Come to the edge.

We might fall.

Come to the edge.

It’s too high!

Come to the edge!

And they came,

and he pushed,

and they flew.

(Christopher Logue)

Written by mihaistanescu

24 Noiembrie 2009 la 9:07 am

2 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. am gasit ieri acest poem. reda extraordinar de bine starea de care are nevoie un om sa evolueze, sa se depaseasca pe sine: frica, curaj, imbarbatari repetate… enjoy! 🙂

    mihaistanescu

    24 Noiembrie 2009 at 9:14 am

  2. De o saptamana incoace, vad (la altcineva) si realizez ce inseamna cu adevarat a trai la limita…
    Imi place poezia!

    Cristina Nedu

    24 Noiembrie 2009 at 9:37 am


Lasă un răspuns

