Coaching Perspectives

Mihai Stanescu

coaching la pliculet (5)

with 3 comments

De cele mai multe ori luam decizii pe baza relatiei directe cu persoana, lucrul sau situatia cu care ne confruntam. Urmatoarea intrebare puternica vine sa zguduie aceasta relatie directa si sa va orienteze catre context, catre a privi lucrurile in deplinatatea lor:

Daca tocmai ai acceptat un lucru printr-un „DA” sincer si venit din inima,

ce altceva ai respins in acelasi moment, cu acelasi „DA”?

[Later edit] Din raspunsurile pe care le-am primit de-a lungul vremii:

  • Am spus „Da” unei afaceri, am pierdut pe cel mai bun prieten;
  • Am respins cu afirmatia asta cateva ocazii de a calatori in strainatate;
  • Spunand „Da” serviciului, am neglijat cativa ani viata de familie;
  • Am spus „Da”, apoi am mai spus inca un „Da” si lucrurile s-au echilibrat.
Written by mihaistanescu

14 Decembrie 2009 la 9:39 am

3 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Cel mai complicat e cand spui Da pentru Nu:)

    Iuliana Lixandru

    15 Decembrie 2009 at 9:48 am

  2. […] Daca tocmai ai acceptat un lucru printr-un “DA” sincer si venit din inima, […]

  3. sau cum e sa spui Nu cand ai vrea sa spui Da cu fiecare cm2 sau fiecare celula din tine.

    Sente

    16 Decembrie 2009 at 2:51 pm


Lasă un răspuns

